boy i think about you every night and day

2011-11-10 @ 22:45:20 • Kommentarer (1)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Näst sista dagen på praoen idag, vi trivs så bra och har det så kul! Iallafall, efter det så åkte vi vidare hem till Jennifer och pluggade järnet! Tog även med oss filmen ''Kronjuvelerna'' lite gammeldags men helt okej! Och jag har lagt ner ett väldans arbete på ett usb-minne som jag trodde jag tappat bort, men hittade det!! (tack gode gud) Så nu behöver jag inte oroa mig för att behöva få göra ett helt nytt arbete och det ska vara inlämnat nästa vecka.. intressant

Kommentarer

Postat av: johanna f

vilken snygg jacka!! vilken härlig färg, vart är den köpt???? :-)

2011-11-10 @ 22:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback