Krångel

2011-11-23 @ 22:35:16 • Kommentarer (0)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Läst massa bloggar och nästan ingen som mått särskilt bra idag, så behöver inte känna mig ensam.

Har nu suttit här i timtal och pluggat, det är så sjukt mycket plugg nu så jag förstår inte.. Fick även lov att göra om allt arbete jag skrev i inlägget tidigare (pga borttappat usb) när jag skrivit klart allt insåg jag att jag ahde kopior på datorn... Arg man blir! Tog nyss en kopp te och lite macka med mamma, så nu ska jag göra mig i ordning för att sedan lägga mig. Imorgon ska jag även få träffa världens saknade vän!

Håller på att byter till spotlife, men det är bara massa krångel, får paniiiik..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback